.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنگ سلامت در مدارس مازندران به صدا درآمد

همزمان با سراسر کشور زنگ سلامت توسط استاندار مازندران در مدرسه ابتدایی دخترانه نزهت ناحیه دو ساری نواخته شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش مازندران سید محمد کریمی استاندار مازندران در مراسم نمادین نواخته شدن زنگ سلامت گفت : ملت ایران هم همگام با همه ملت های دنیا روز جهانی بهداشت را جشن می گیرند و از همه پیام آوران بهداشت تشکر می کنند .

وی گفت : بسیاری از بیماری های واگیر در کشور به همت مربیان بهداشت مدارس ، فعالان بخش بهداشتی و پزشکی و خانواده ها مهار شد .

وی رعایت بهداشت فردی و محیطی توسط دانش آموزان را مهم دانست و تاکید کرد : دانش آموزان موظفند به دیگران در رعایت بهداشت شهر و روستا تذکر دهند .

رییس شورای آموزش و پرورش مازندران با بیان این نکته که امسال به همت ستاد تسهیلات نوروزی تعداد مسافران از رشد 50 درصدی و تصادفات جاده ای به میزان 40 درصد کاهش یافت .

رییس سازمان آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم گفت : به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران از نعمت امنیت و سلامت برخوردار شدند .

عبدالوحید فیاضی با بیان اینکه هفته سلامت برای بیان تاثیر سلامت جسمی و روانی بر زندگی انسان است افزود : سلامت جسمی و روحی بر توسعه کشور تاثیر بسزایی می گذارد و این مهم بر کسی پوشیده نیست .

وی تصریح کرد : جامعه ای که الفبای سلامت را به عنوان رمز سلامت برای خود در نظر گرفته باشد می تواند به عرصه توسعه پایدار قدم بگذارد .

فیاضی با اشاره به اینکه حدود 298 مربی بهداشت در مدارس استان مازندران فعالیت می کنند گفت : در سال گذشته 330 میلیون تومان برای توسعه فعالیت های بهداشتی اختصاص یافت .

وی میزان سلامت دانش آموزان را بر پیشرفت تحصیلی و رشد شخصیت آنها موثر دانست و افزود : مدرسه پیام آور بهداشت و سلامت برای جامعه است .

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این مراسم با بیان اینکه در کشور ما بحث حوادث و سوانح قابل توجه است گفت : امسال سازمان بهداشت جهانی سال 2009 را به عنوان سال سلامت در سوانح و حوادث نامگذاری کرده است .

دکتر محمد جعفری افزود : دانش آموزان به عنوان رابطین خانواده ها با دستگاه های اجرایی می توانند مسائل آموزشی را به خانواده ها انتقال دهند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.